Friday 30 November 2012

casio and promo


casio ooo casio

hello u olls,


mak x sabar nak tengok game sabtu ni, Malaysia mesti menang lawan Indonesia. minggu depan, mak ada appointment ngan doc, seram sejuk tau takut kena marah ngan doc *ntah apa-apa kan*.

bukan nak citer pasal bola, hari sabtu ni baru boleh citer panjang sebab kalau menang memang kompem boleh masuk final.

CASIO 9 GOLD

CASIO 9 SILVER

ada ramai order ngan aku nak belikan utk someone special, kalau korang nak cepat boleh je,
bayar pagi, sebelum pukul 2 akan dipos.

nak citer semalam ada orang beli untuk casio 9, sat gold satu silver. dah selamat pos dah, harap-harap esok sampai. kat sini, aku nak bgtau pasal jam, sebab aku sendiri x pernah beli jam kat internet. kalau orang dok jual jam kat internet, ada warranty ke?

sebab setahu aku warranty ni kalau kita beli kat kedai bolehlah kita refer balik, kalau beli kat internet nak refer kat mana. one more, warranty ni aku rasa untuk bateri je kot-kot la x sampai setahun beli, kong ke, bolehla mintak percuma kannn.

tapi bayangkanlah, kalau korang beli kat internet kompem aku xleh bagi warranty sbb nanti korang taulah aku punya supplier jam tu. betul x? lagipun kalau berkenaan bateri, kalau korang kat sini sekalipun (kl atau selangor) sanggup ke korang abiskan minyak semata-mata nak bateri free dari korang tukar dekat kedai jam terdekat.

sebab tu apabila orang mintak warranty, aku kompius tapi aku paham mungkin korang x nak ditipu takut aku  jual imitate punya. aku pernah tengok casio yang aku rasa imitate, aku rasa cuma ada design CASIO 1, CASIO 9 dan CASIO YUNA tu. 

tapi aku tau beza antara original ngan imitate, tengok kaler gold pun dah tau. kalau xpercaya, korang beli ori satu lepas tu comparekan. serius lain, so aku bgtau korang jangan risau AKU X JUAL IMITATE PUNYA, AKU JUAL ORIGINAL sebab aku memang jenis orang yang xpernah pakai imitate sebab bagi aku balik beli barang xder jenama daripada beli barang brand high end tapi imitate.

barang aku ni ready stock tapi bukan bermaksud stock dah ada kat umah, bukannn. korang bayar, then aku pegi ambik ngan supplier aku. aku explain ni bukan marah tapi sebab banyak kali aku ditanya soalan yang sama :)

BTW, PROMO STILL CONTINUE UNTIL END OF THIS YEAR. GRAB IT FAST SEBELUM AKU NAIKKAN HARGA

No comments: