Friday 26 October 2012

HUGE DISCOUNT FOR CASIO WATCH


HUGE DISCOUNT FOR CASIO WATCH

Selamat malam perempuan comel dan lelaki hensem,

Malam ni sebab aku bermurah hati (cheewaahh) dan sebab raya haji dan sebab aku nak semua orang yang sebelum ni x dapat beli sebab kekurangan modal *aku paham*, harini aku nak bagi DISCOUNT BESAR-BESARAN untuk sesiapa yang berminat membeli jam casio.

casio 5
Model DB-380G

casio 6
Model A168WG-1

Casio 1
Model DB-360

Casio 2
 Model AQ230A




dannn





paling best aku akan bagi discount hebat pada jam silver untuk gambar di bawah. 
TAPI untuk jam 4 jenis kaler silver yang di bawah saja. kalau untuk gold yang 3 di atas, okeh

harga yang aku offer sangat istimewa ye
1) Casio DBC-610-1A | 2) Casio A178W | 3) Casio A168W | 4) Casio AL180
5) Casio F91W | 6) Casio A178WG | 7) Casio A168WG-1


contoh ye: casio 9  (A178WG) silver  seperti gambar di atas yang num 2,aku bagi special promo price RM100 with postage....haaaaaaa, terkejut kan. memang murah tapi stok limited saja dan masa yang terhad. 

untuk harga yang lain, sila email okeh. 


alhamdulillah, hari ni ada lagi yang beli 2 bijik casio 9 kaler gold (maaf, kaler gold x der discount buat masa sekarang tapi silver ada :)).

jadi, jika anda x nak dalam kerugian, beli sekarang. sila email aku di jarumbenang3@gmail.com
nak bbm and whatsapp pun boleh tapi email dulu, nati aku add, okeh.

p/s: tadi kan pegi mid valley, kebanyakan perempuan yang stylo dan comel (melayu dan chinese) pakai jam casio....hewhew

No comments: